Známa sieť hamburgerov sa vysmieva z Američanov: Kampaň využíva napäté vzťahy medzi Mexikom a USA

Zdroj: YouTube.com/BurgerKing Mexico

#Medzi Mexikom a Amerikou to politicky vrie už veľmi dlho. Túto skutočnosť využila aj spoločnosť Burger King Mexiko, na spropagovanie ich najčerstvejšej novinky – Mango Habanero King. Skrz ňu si jemne rypli do Američanov.

Mexiko je totiž známe svojou láskou k extra pikantným jedlám, pričom často zvládnu toľko, čo by „normálneho“ smrteľníka zabilo. Presne pre nich bol totiž stavaný tento burger, ktorý „netrénovaných“ ľudí často dovedie k slzám a nadávkam.

Reklamná agentúra teda chcela vytvoriť kampaň, ktorá bude zaujímavá, vtipná a trošku provokačná. Porovnáva v nej reakcie Američanov a Mexičanov po zjedení daného burgru. U domácich bolo vidieť, že im skutočne chutí a užívajú si ho. Naopak americkí dovolenkári ho často hodili s nervami do koša a prihodili k tomu niekoľko vulgarizmov.

Zároveň spoločnosť tvrdí, že všetky zábery sú autentické a niektorí ľudia dokonca neboli schopní po zjedení hamburgeru rozprávať.

Odporúčame