Z Youtube na filmové plátna: Český film púta pozornosť, hlavnými postavami známi vlogeri

unsplash.com

#V poslednom čase to s ponukou filmov v kinách nevyzeralo príliš ružovo. Neponúkali nič, čo by výraznejšie zaujalo a pritiahlo ľudí do sál. To sa však nedávno úplne zmenilo.

Film, na ktorý väčšina mladých ľudí a milovníkov vlogov dlho čakala, konečne uzrel svetlo sveta. Dostal výstižný názov Najsledovanejší. Celovečerák mapuje reálny život hviezd z Youtube. Ten život, ktorý sa nedostane do ich vlogov. My ponúkame nižšie 5 dôvodov, kvôli ktorým ho musíte vidieť. Pohodlne sa usaďte, predstavujeme vám film Najsledovanejší.

1) Prvý celovečerný film o youtuberoch

Naozaj ide o prvý celovečerný film, ktorý mapuje fenomén spojený so sociálnym médiom – Youtube. Youtube to nie sú len videoklipy slávnych spevákov či trailery na filmy. Youtube sa stal miestom, ktoré vytvorilo lukratívny priestor pre mladých kreatívcov. Začali zdieľať so zvyškom sveta svoje názory, postoje, mejkap tutoriály a iné. Naplno sa stali zamestnanými touto zábavou a ich povolanie nesie názov youtuber. Prečo teda nebyť toho súčasťou a nepovedať si za pár rokov, že ste videli prvý celovečerný film o tejto téme?

2) Film odhalí, že nie všetko je zlato, čo sa blyští

Mysleli ste si, že taký youtuber si narýchlo natočí video, aj to len vtedy, keď má naň čas? Omyl. Film ukazuje reálne životy vybraných vlogerov. Vidieť možete Shopaholic Nicol, Pedra, Kovyho, baby z A Cup of Style či Gabrielle Hec a veruže to vôbec nie je tak ružové, ako sa zdá. Samotná  Shopaholic Nicol sa vyjadrila, že išlo o jej najťažší rok.

3) Cestovanie

Film sa natáčal jeden rok, počas ktorého sa štáb nevyhol ani cestovaniu. Uzrieť môžete dva kontinenty a štyri krajiny. Tieto destinácie zrazu spoznáte z úplne iného pohľadu.

4) Aj rodičia môžu spoznať ľudí, na ktoré vzhliadajú ich deti

Na prvý pohľad sa môže zdať, že film je určený primárne pre mladú cieľovú skupinu, deti generácie Y alebo Millenials. Skúste ale na tento film zobrať aj rodičov. Možno vďaka nemu pochopia, prečo trávite toľko času za počítačom a zmenia na to názor. Vedeli ste, že aj youtuber Pedro, ktorý účinkuje vo filme, je už otcom dvoch detí?

5) Nie je to Amerika

Je pravda, že od filmu nemožno očakávať hollywoodske efekty. Na druhej strane padne vhod občas vypnúť a pozrieť si aj niečo iné, navyše, keď za filmom stoja naši bratia Česi. Navyše, v samotnom začiatku filmu sa v pár sekundách ukáže aj najobľúbenejší slovenský youtuber GoGo.

Len pre zaujímavosť, pozrite sa na aktuálny počet odberateľov hlavných protagonistov filmu na sociálnej sieti YouTube. Tieto čísla boli aktuálne počas písania článku a môžu sa každou minútou meniť.

A cup of style: 182-tisíc

Gabrielle Hecl: 189-tisíc

Shopaholic Nicol: 440-tisíc

Kovy: 618-tisíc

Pedro: 740-tisíc

Odporúčame