Taylor Swift je ženou desaťročia: Vo svojom prejave na oceňovaní hovorila o kritike aj o Lane Del Rey

Taylor Swift (zdroj foto: Wikimedia commons/ Eva Rinaldi)

#Vo svete hudby je len málo mien, ktoré by rezonovali tak veľmi ako meno Talyor Swift. Talyor počas posledného desaťročia odchádzala z mnohých oceňovaní s viacerými cenami a mnohým ľuďom sa páčilo takmer všetko, čo Taylor vydala. Často nezáležalo na tom, či to boli pesničky o rozchodoch, party piesne alebo songy, v ktorých svojským spôsobom odpovedala na kritiku.  Práve to ocenil aj magazín Billboard a v rámci oceňovania Women in music 2019 sa rozhodli vybrať niekoľko žien, ktoré zmenili hudobnú scénu. Medzi ocenenými nechýbala napríklad Billie Eilish, ktorá sa stala ženou roka. Ženou dekády sa však stala práve kritizovaná a milovaná Taylor.

Taylor vo svojom prejave povedala, že sa vždy snažila byť tým, čím podľa ľudí nemohla byť. Každú kritiku pretavila do nápadov na nový album. Možno práve to z mena Taylor Swift spravilo ikonu ženskej hudobnej scény, ktorú si ľudia cenili aj preto, že vždy bola dosť odvážna. Taylor ďalej hovorila o ženách v hudobnom priemysle, ktoré sú neraz podceňované a spochybňované.

Vypichla napríklad Lanu Del Rey, ktorá bola v jej začiatkoch bez milosti kritizovaná. Podľa Taylor však Lana kritiku zvládla a dnes je z nej jedna z najviac ovplyvňujúcich umelcov. To však žena desaťročia pripisuje tomu, že sa Lana Del Rey nevzdala a všetci by si z nej mali brať príklad. Taylor tiež hovorila o ženách, ktoré tvarujú dnešnú hudbu alebo o tvrdo pracujúcich ženách v hudobnom priemysle. Nezabudla poďakovala ani kolegyniam- ženám v hudbe, ktoré jej pomáhali v ťažkých časoch, na čo nikdy nezabudne.

Súhlasíš s výberom ženy roka? Koho by si vybral ty?

Zdroj: youtube.com