Takto má vyzerať marketing: Pražskou stanicou sa rozliehali zvuky opery, ľudia mali famózny zážitok

pixabay.com

#Najmä pred sviatkami mnoho z nás cestuje z bodu A do bodu B. Či už ideš z Bratislavy na východ Slovenska, z juhu na sever a tak ďalej, jedno máme všetci spoločné – čakanie na spoj.

Stanice na Slovensku vyzerajú väčšinou ako z hororu, čo si budeme klamať. Zastaralé, ošarpané a páchnuce. Akákoľvek menšia inovácia vie preto zdvihnúť náladu.

Ukážka správneho marketingu spojeného s cestovaním pochádza teraz z Česka. Budova Štátnej opery stojí na magistrále a sami seba sa spýtali,  prečo by si ich speváci nemohli zaspievať tiež na Hlavnej stanici? Zážitok je spoločným projektom Národného divadla a Raiffeisenbank k opätovnému otvoreniu Štátnej opery po generálnej rekonštrukcii. 

Všetko zaznamenali na video a výsledok je priam bravúrny. Za pár dní malo video tisícky vzhliadnutí. Pointou videa je, že zatiaľ čo ľudia čakali na svoj spoj sa z napohľad bežných spolucestujúcich stali operní speváci. Respektíve, hviezdy z opery boli prezlečení za obyčajných ľudí. Následne ale začali spievať a ostatní boli v nemom úžase. Pozri sa na celé video. Vieš si niečo také predstaviť aj na Slovensku?

Odporúčame