Slováci konečne objavujú les i krásy vlastnej krajiny: Kampaniam za životné prostredie sa darí

Unsplash/Anthony Intraversato

#Do konca roka zostáva už len pár týždňov. S tým sa stupňuje predvianočný zhon a všetky príjemnosti a nepríjemnosti s tým spojené. Preto je najlepším riešením sa na chvíľu usadiť a pozrieť si prehľad toho najzaujímavejšieho, čo sme v priebehu uplynulého týždňa zverejnili na stránke Hashtag.sk.

Od začiatku minulého týždňa prehrmela slovenskými sociálnymi sieťami kampaň nazvaná My sme les. Pozreli sme sa na to, prečo ľudia obohacujú svoje profilovky o zelený lístok a modré srdce a za čo vlastne jedna z najvýraznejších iniciatív posledného obdobia bojuje.

Úcta k našim lesom by mala byť viditeľná predovšetkým zo strany turistov. Domácich aj zahraničných cestovalo po Slovensku tento rok už takmer 4 milióny, čo je číslo, ktoré potvrdzuje stúpajúcu atraktivitu našej krajiny. Odpoveď na to, ktorých 5 miest vyhľadávali turisti najviac, nájdete v našom článku.

Opäť sme sa venovali aj šikovným Slovákom. Štúdio Crafting Plastics momentálne spustilo crowdfundingovú kampaň na financovanie ich ekologických a rozložiteľných okuliarov, ktorá sa stretla s veľkým úspechom. O tom, ako sa dá kombinovať hudba s prácou na plný úväzok nám porozprával v rozhovore producent Braňo Findrik. Venovali sme sa aj eŠportu, konkrétne turnaju v Spojených štátoch, kde sa v jednom z tímov predstavil aj slovenský profesionálny hráč Ladislav „GuardiaN“ Kovács.

Keď už spomíname predvianočný stres, ten pre mnohých začína Čiernym piatkom. Black Friday je dňom nákupnej hystérie. Na čo by sme si mali dať pozor a aké sú pozitíva aj negatíva tohto dňa sme si zhrnuli v komentári. A na záver nesmie chýbať ani kvíz. Tento týždeň sa môžete otestovať, či ste sa náhodou neminuli s povolaním a nemali by ste byť v skutočnosti lekárom.

Prajeme príjemne čítanie a ešte lepší víkend!

Odporúčame