Šikovný marketingový ťah: Známa automobilka využila ikonickú fotografiu Beatles

Foto: unsplash.com

#Jedenásty britský album Abbey Road od legendárnej skupiny Beatles oslavuje už neuveriteľných 50 rokov. Aby sme boli presní, v Spojenom kráľovstve vyšiel tento album 26. septembra 1969, v Spojených štátoch amerických o pár dní neskôr.

Časopis Rolling Stone označil tento album ako 14. najlepší album všetkých čias. Kapela Beatles je dodnes považovaná za jednu z najlepších kapiel v histórii a tak nečudo, že sa z ich mena stala silná značka. To si uvedomujú aj vo Volkswagene.

Automobila v kampani pre švédsky trh prerobila známu titulku vinylu tohto albumu. To, ako idú členovia kapely cez priechod pre chodcov pozná snáď každý.  Zaujímavé je ale upriamiť pozornosť na auto za nimi. VW Beetle, známy ako „chrobák“ tam stojí na obrubníku.

Nový vizuál ho ale dáva priamo na cestu, čím VW chcel odpromovať svojho parkovacieho asistenta. Čo povieš na tento nápad? Nám sa veľmi páči!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *