ROZHOVOR Slovenka v Riadkoch života ukrýva kúsky bolesti: Jej profil sledujú desaťtisíce

Foto: unsplash.com

#Určite aj ty poznáš dni, keď máš v hlave množstvo myšlienok, nápadov či výrokov. Väčšinou za to môže nejaký podnet, ktorý človek dostane z okolia. Nie nadarmo sa vraví, že najlepšou inšpiráciou je samotný život a všetko, čo k nemu patrí. Láska, radosť, bolesť či cestovanie. Podobne je tomu aj v prípade Slovenky, ktorá sa skrýva pod instagramovým účtom Riadky života.

Jej meno nepoznáme. Nevieme, odkiaľ pochádza, koľko má rokov alebo čomu ďalšiemu sa venuje. Nepoznáme ani jej skutočné ja. Neznáma nepotrebuje k životu prezentáciu, slávu a obdiv. Stačí jej, ak sa môže zo života vypísať a teší ju, ak sa s jej myšlienkami stotožnia aj ďalší ľudia.

Ako vznikol nápad vytvoriť riadky života?

Jednoducho. Chcela som sa o svoje myšlienky podeliť aj s inými ľuďmi.

Kde čerpáš inšpiráciu?

Z môjho života aj zo života ľudí okolo mňa. Každý deň to je množstvo podnetov, ktoré človek dostáva.

V čom sa podľa teba líši tvoja stránka od konkurenčných, ktoré tiež uverejňujú podobné myšlienky?

V každom mojom citáte je kúsok bolesti. Aj preto som sa rozhodla, že to bude na čiernom pozadí. Čierna, ako isto viete, symbolizuje hlavne smútok. Život bolí…

Ako si prišla k názvu Riadky života?

Nebol to zámer. Priznám sa, že pôvodne sa to malo volať Riadky bolesti. Prišlo mi to ale príliš deprimujúce a tak som zvolila radšej Riadky života. A viete prečo? Život je vlastne synonymum bolesti. V neposlednom prípade to znie lepšie.

Stretla si sa s tým, že niekto skopíroval už tvoje myšlienky? Ako si na to reagovala?

Stalo sa mi to, ale nereagujem na to. Slová a myšlienky nie sú nikoho majetok a nikde nie je napísané, že rovnaká myšlienka nemôže napadnúť aj niekomu inému. Kopírovanie zároveň beriem aj ako znak toho, že sa to ľuďom páči a chcú to posúvať ďalej.

Pôsobíš najmä na Instagrame. Ako sa ti to podarilo rozbehnúť?

Ani sama neviem. Išlo to samo. Myslím si, že dobré veci sa šíria rýchlo a to aj bez toho, aby ste ich museli umelo pretláčať do povedomia. Ľudia sa jednoducho stotožnili s mojimi myšlienkami, zrejme sa v nich našli a častokrát prežívajú niečo podobné.

Tým, že má dnes tvoj profil viac ako 44-tisíc followerov, čo je naozaj obdivuhodné číslo, neoslovujú ťa firmy na spoluprácu?

Ale áno. Človek by častokrát neveril tomu, kto všetko má záujem o propagáciu.

Prezradíš k tomu niečo viac?

Mesačne mi zvyknú písať desiatky firiem a značiek ohľadom proma. Od oblečenia, reštaurácie, kozmetiku až po predajcov alarmových systémov a realitky. Čo sa týka spolupráce, tak nespolupracujem s hocikým ale iba s tými, pri ktorých z toho majú profit všetky 3 strany (fanúšik, profil a aj značka).

Mesačné zárobky sa pohybujú rádovo v stovkách eur. Rovnako nespolupracujeme so značkami, ktoré sa snažia šíriť nenávisť a negatívne myšlienky. Na druhej strane veľmi oceňujem značky, ktoré sa neboja skúsiť niečo nové a majú moderné myslenie. Mám tým namysli, že sa neboja zveriť celú kampaň do našich rúk.

Keďže Riadky života sú zamerané najmä na myšlienky o živote, ako sa dá do toho zakomponovať platený obsah? Napríklad podpora reštaurácií?

Dvoma spôsobmi. Prvý je menej viditeľný, keď sa do nášho pravidelného a bežného postu zakomponuje myšlienka/informácia, ktorú chcú doručiť. Zatiaľ je tento spôsob ale pomerne málo využívaný. Druhý je viac viditeľný a profitujú z neho všetky 3 strany. Je to najmä súťaž, kde podnik napríklad daruje večeru pre 2 ľudí a to po splnení určitých podmienok. Podnik si tak spraví reklamu na médiu, ktoré sám nevie v takom veľkom množstve osloviť, fanúšik má možnosť získať večeru pre 2 a ja samozrejme finančnú odmenu.

Vieš uviesť aj najvyššiu sumu, ktorú bola firma ochotná zaplatiť za propagáciu na danom Instagrame?

Jedna kozmetická firma ponúkla za sériu 10 postov sumu 3000€. Posty však vôbec nekorešpondovali s jazykom nášho Instagramu a preto sme sa nedohodli.

Dá sa z toho vyžiť? Alebo máš aj hlavnú prácu a Riadky života sú iba tvoje hobby a privyrobenie si?

Dalo by sa z toho vyžiť, ale ja mám aj „klasickú“ prácu. Robím v gastronómii.

Tým, že častokrát berieš platenú spoluprácu a tým pádom aj naháňaš followerov, nemáš pocit, že je to taký „podvod“ na fanúšikov? Predsa len, chcela si pôvodne iba zdieľať svoje myšlienky, vypísať sa zo života.

Tých spoluprác, ktoré sme so značkami mali by som vedela zrátať na prstoch jednej ruky (smiech). Ako som uviedla skôr, neberiem všetky spolupráce. Častokrát sa aj stáva, že ma kontaktuje firma, ktorá sa chce u nás zviditeľniť, zaplatí nehorázne prachy ale zo skúsenosti viem, že taká kampaň by im nepomohla a vyhadzovali by peniaze do luftu.

Si zvedavý, ako vyzerá dnešný Slovák a dnešná Slovenka? Porovnaj sa s nimi na tejto stránke.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť