Pozrite si reklamu, v ktorej najsledovanejší komik súčasnosti propaguje slovenský nápad

Youtube

#Ak ste v poslednom období využívali internet, asi vám meno James Corden či Carpool Karaoke niečo hovorí. Corden má totiž na svedomí najsledovanejšie video na Youtube za celý minulý rok a to práve jeho cestu autom so speváčkou Adele. Britský komik sa najnovšie stal aj tvárou reklamy, ktorá propaguje slovenský nápad a produkt.

Ide o takzvanú Ecocapsulu, ktorú pred niekoľkými rokmi navrhlo štúdio Nice Architects – Tomáš Žáček, Soňa Pohlová, Igor Žáček. Ide o takmer úplne sebestačný mobilný dom, ktorý je možné odstaviť kdekoľvek a malá solárna a veterná elektráreň kapsulu vás zásobuje elektrinou. Zároveň je kapsula schopná zbierať a filtrovať dažďovú vodu.

Ecocapsula sa stala jedným z produktov, ktoré propaguje v mediálnej kampani americká banka JP Morgan Chase. Spot s Cordenom sa bude vysielať na televízii CBS, ktorá má asi dvadsaťkrát toľko divákov, ako je dokopy všetkých obyvateľov Slovenska. Ide teda o nesmierny úspech pre slovenských tvorcov.

A samotná reklama? Pozrite na ňu!

https://www.youtube.com/watch?v=_o65oeTdiYQ

Odporúčame