#Sexistické prasátečko je výročná anticena, ktorú usporiadajú susedia v Česku. Jej cieľom je upozorniť na sexistické reklamy, ktoré vlastne nemajú žiaden zmysel. Ako ukazujú nominovaní, aj Česi to dokážu v marketingu slušne prepáliť, dokonca tak, že už nejde iba o humor, ale pekne hlúpe nápady. Pozrite si teda 10 reklám zo Sexistického prasátečka, ktoré získali v hlasovaní najviac hlasov.
Víťazom podľa verejného hlasovania sa stal hudobný klub, ktorý sa akcie na drinky snažil spropagovať ejakulátom na tvári. Cenu odbornej poroty získala nahá žena s kúskom mäsa „predávajúca“ nože. Z celého zoznamu sme vybrali tiež ďalších 8 kúskov, ktoré boli počtom hlasov v top 10.
ň
Zdroj: https://prasatecko.cz/
Zdieľať na