Nalíčený muž tvárou kozmetického giganta: Tento krok búra všetky stereotypy

Instagram

#Tri roky na youtube a 3 milióny followerov, ďalšie skoro 4 milióny na Instagrame a 170 miliónov pozretí jeho videí. To sú čísla, ktoré sa nedajú ignorovať. A vie to aj značka kozmetiky, ktorá zbúrala stereotypy, ktoré hovorili, že líčenie je iba ženskou záležitosťou. Preto si zvolila vlogera Mannyho Mua za novú tvár svojej značky. Stal sa ňou ako vôbec prvý muž.

Manny Mua vloguje a prináša rôzne tutorialy na prácu s make-upom a líčením. Ako hovorí vloger, verí v to, že make-up nepozná hranice pohlaví a je univerzálny. Podobný názor má aj kozmetický gigant, ktorý si 25-ročného amerického vizážistu vybral do svojej kampane s názvom That Boss Life. „Úprimne, nemohol by som byť viac poctený a potešený,“ napísal Manny Gutierrez na svojom Instagrame.

A ako vyzerá dokonalé líčenie s jemným mužským zárastom? Vybrali sme pre vás na ukážku niekoľko Mannyho prác z jeho profilov.

https://www.instagram.com/p/BO0uFanDuLT/?taken-by=maybelline

Odporúčame