Lidl má pre zákazníkov ďalšiu trendovú novinku: Vyskúšaj tieto netradičné výrobky aj ty

Lidl.

Zdroj: Lidl

#Obľúbený nákupný reťazec Lidl predstavil vo svojich predajniach nové produkty, o ktorých si možno počul iba veľmi málo, alebo vôbec. Čo vlastne na pultoch nájdeš, ti preto podrobne priblížime.

Klimaticky neutrálne produkty – čo to vlastne je?

Áno, počuješ dobre. Lidl citlivo vníma otázku ekológie a ochrany životného prostredia a do svojho sortimentu sa rozhodol zaradiť klimaticky neutrálne produkty. Každý druh tovaru s týmto označením je špecifický. Lidl totiž pri nich kompenzuje emisie, ktoré vznikli pestovaním surovín, výrobou, prepravou a likvidáciou obalov.

A aké konkrétne riešenia celý tento proces prináša? Reťazec za odplatu podporuje rôzne certifikované projekty na ochranu klímy – ide o výsadbu stromov v Ugande, zabezpečenie pitnej vody v Eritrei či výstavbu a prevádzku obrovskej fotovoltickej elektrárne v indickej púšti.

Prilož ruku k spoločnému dielu

Podľa prieskumu CSR & Reputation Research agentúry Ipsos je pre Slovákov v rámci spoločenskej zodpovednosti na prvom mieste ochrana životného prostredia a prírodných zdrojov. Veľká väčšina dokonca deklaruje ochotu nakupovať výrobky šetrné k prírode. Dostupná ponuka klimaticky neutrálneho sortimentu je jednou z možností, ako prispieť k riešeniu globálneho problému.

„Životné prostredie je zodpovednosťou celej spoločnosti, nie iba veľkých firiem či vlády. Každý z nás denne rozhoduje svojimi činmi o tom, v akom svete budú vyrastať naše deti. Mnohé z tých rozhodnutí robíme podvedome, pri mnohých si však ani neuvedomujeme ich dosah,“ povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za rezort nákupu.

O aké konkrétne značky ide?

Ak máš záujem vyskúšať klimaticky neutrálne produkty z Lidla aj ty, vyberaj značky Vemondo, W5 Eco, Cien Nature, Next Level a BIO. Patria sem napríklad vegánske jogurty, tofu, rastlinné nátierky, ale aj vegánsky burger či trebárs nugetky. Tento sortiment sa bude navyše v dohľadnom čase postupne rozrastať a ty ho lepšie rozpoznáš aj vďaka špeciálnemu označeniu. Nemusíš mať pritom vôbec žiadne predsudky či strach, na všetkých produktoch si pochutíš, a čo je hlavné, prispievaš tak zároveň k lepšej ekologickej situácii po celom svete.

Lidl.
Zdroj: Hashtag

Lidl už pristúpil k viacerým dôležitým rozhodnutiam

Zaradenie klimaticky neutrálnych produktov do ponuky nie je jedinou aktivitou Lidla v tejto oblasti. Okrem toho obmedzuje a nahrádza plastové obaly. Navyše zrušil distribúciu papierových letákov do slovenských domácností a pri nákupe ovocia a zeleniny sa snaží zákazníkov lákať, aby namiesto mikroténových vrecúšok radšej siahli po znovupoužiteľných sieťových vreckách.

Cieľom Lidla je aj vďaka týmto krokom zásadne znižovať a kompenzovať emisie CO₂ v dodávateľskom reťazci a podporovať ochranu prírody. „Osud životného prostredia máme vo svojich rukách a aj jedno mikroténové vrecko, ktoré si nevezmeme, má význam. Rovnako má každý produkt svoju ekologickú stopu a som preto veľmi rád, že odteraz môžeme zákazníkom ponúkať ešte o čosi viac udržateľné produkty,“ dopĺňa Martin Nagy.

CHCEM VEDIEŤ VIAC

Lidl.
Zdroj: Hashtag

Advertoriál pripravený v spolupráci so spoločnosťou Lidl.

Zdroj: Hashtag.sk/Advertoriál

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť