Chceli zvýšiť povedomie o značke na Slovensku, článok o nich si prečítalo 27-tisíc ľudí (case study)

Foto: Getty Images

#Na čo sa môžeme v Hashtagu vždy spoľahnúť? Na to, že články o úspešných Slovákoch a Slovenkách, budú mať výbornú odozvu aj čítanosť. Či už je to vo forme rozhovorov so šikovnými ľuďmi, alebo pri natívnych článkoch o zaujímavých značkách, ako v prípade Buffet Clothing v júni 2020.

Zvýšiť povedomie o úspešnej značke

„Buffet je slovenská módna značka tvoriaca pleasure apparel – odev, ktorý nosíte s potešením a ktorý vzbudzuje túžbu po farbách a materiáloch,“ vysvetľuje Juliana Summerling, sales manažérka Buffet Clothing. Podľa briefu bolo cieľom osloviť lokálnych zákazníkov a zvýšiť povedomie o značke, ktorú skôr poznajú v zahraničí. Jedným z cieľov natívu tak bolo informovať ľudí, že ide o slovenskú značku.

Preto sme sa rozhodli článok poňať ako success story slovenskej značky za hranicami a vybrali si tak formu rozhovoru so zakladateľom značky. Na stopu značky mimo Slovenska upozorňoval aj titulok Naša značka prerazila za hranicami, jej kúsky sa nosia aj v USA: Slováci si čoraz viac potrpia na kvalitu.

Foto: Getty Images

Spokojnosť s kampaňou

Článok dosiahol 27-tisíc prečítaní, s počtom preklikov 1 200. „V porovnaní s obdobím 30 dní pred publikáciou článku nám počet návštev na webe narástol o 41 %. Hneď v prvý deň uverejnenia si našu stránku prehliadlo 2 000 čitateľov článku,“ hovorí Juliana Summerling. Priemerný čas strávený v článku bol 3:25 a dosah na Facebooku 6 400.

Celkovo hodnotí sales manažérka Buffetu kampaň úspešne, hoci vidí priestor aj na zlepšenie: „S výrobou článku sme boli spokojní, komunikácia prebiehala hladko a profesionálne, spolu s kampaňou zrozumiteľne v Hashtagu odkomunikovali to najzaujímavejšie o našej značke a naše produkty slovenskému publiku, ako na stránke, tak aj na socials. Do budúcna by bolo fajn do kampane zaujímavejšie zapojiť Insta stories.“

Naša ponuka

„Určite by sme natívnu kampaň odporučili každému novému projektu, ktorý potrebuje získať povedomie u budúcich zákazníkov,“  hodnotí Juliana Summerling. Naše natívne články sú okrem titulky Hashtagu viditeľné na Topky.sk aj Zoznam.sk, okrem toho ich promujeme na sociálnych sieťach Hashtagu aj Topiek. Natívom zároveň garantujeme minimálne 10-tisícovú čítanosť.

Sme tím, ktorý má s natívnym obsahom dlhoročné skúsenosti. Netvoríme iba pocitovo. Dobrý nápad a originálna kreatíva sú vždy postavené na kvalitných základoch, jasne určených merateľných cieľoch a dôslednej príprave. Tak, aby výsledky hovorili samé za seba.

Máte záujem o spoluprácu? Kontaktujte nás na filip.drabek@meleven.sk.

Odporúčame