Album ako totálne prekvapenie: Na Eminema sa sype kritika aj pochvaly za prekonanie pesničky Rap God

Zdroj foto: Twitter.com/Eminem

#Zdá sa, že Eminemova nová obľúbená hra sa volá „hádaj kedy vydám nový album“. Po neohlásenom albume Kamikaze prichádza ďalší album, ktorý vydal 47-ročný raper úplne nečakane. Jeho názov je Music to Be Murdered By, je na ňom dvadsať piesní a dokopy ťa vyjde na vyše hodinku počúvania. Eminemov album vyšiel s dvoma rôznymi obalmi – na jednej je raper v klobúku a s rýľom v ruke a na druhej si pri hlave drží sekeru a pištoľ. V albume nájdeme skladby v ktorých spieva spoločne s umelcami ako je napríklad Ed Sheeran alebo s nedávno zosnulým Juice WRLDom.

Eminem sa však neubránil aj kritike. V druhej piesni albumu s názvom Unaccommodating totiž zmieňuje bombový útok v Manchesteri na koncerte Ariany Grande. Útok v roku 2017 zabil 22 ľudí a poznačil speváčku a rovnako jej fanúšikov, ktorí na koncert prišli. K textu piesne sa vyjadril aj starosta Manchesteru Andy Burnham. „Je to zbytočne zraňujúce a hlboko neúctivé voči rodinám a všetkým útokom zasiahnutým,“ vyjadril sa pre BBC.

Okrem kritiky však žne aj úspechy. Fanúšikov nechal Eminem v nemom úžase z rýchlosti, akou rapuje v pesničke Godzilla (na tej môžeme počuť aj Juice WRLDa). Podľa mnohých ľudí tým prekonal svoju pieseň Rap God. V tej dokázal Eminem počas pätnástich sekúnd povedať neuveriteľných 97 slov. Fanúšikovia teda nešetria pochvalami a z nového albumu sa nespochybne tešia.

Páči sa ti Eminemov nový album?

Zdroj: hashtag.sk, pitchfork.com, ladbible.com